Vyčerpání, stres, deprese, psychosomatika.

Lázně Jablonec se více než 20 let specializují na stres, únavu, vyčerpání, psychosomatické potíže a deprese. K dobrým výsledkům přispívá unikátní kombinace psychologických technik s  moderními metodami ovlivnění mozkových funkcí a nervového systému.

Označení „Lurdy pro duši“, které jsme od našich klientů mnohokrát slyšeli, má nepochybně své oprávnění. Opakovaně jsme byli svědky neobyčejně rychlého zotavení i po hlubokém vyčerpání a velmi obtížných situacích . Příznivé změny psychiky jsou nepochybně podporovány mimořádnou koncentrací pozitivní životní energie.

Blahodárné účinky procedur a pohodového prostředí lze využít i v rámci víkendových či týdenních wellness pobytů.

Soukromé lázně vede psycholog. Terapeutické programy jsou individuální, podle intenzity a trvání potíží.
Pobyt na 2 až 3 dny pomůže jako rychlá intervence. Týdenní pobyty zahrnují zpravidla 10 až 20 hodin péče. Komplexní program, obvykle 2 až 3 týdny,  je vhodný pro závažné chronické i akutní potíže.

Hosté oceňují:

• neformální prostředí s osobní péčí, vlídný personál
  • citlivý přístup terapeutů
  • široký výběr tradičních i unikátních procedur
  • malou kapacitu, možnost pečovat o 5 – 10 hostů

K překonání potíží využíváme velmi efektivní metody. Nejúčinnější jsou kryoterapie, audiovizuální
a spinální stimulace nervového systému, harmonizační terapie, shiatsu, využití autohypnózy
a možnost konzultací s psychologem.

Některé z řešených problémů:

• únava, stres, deprese, úzkost
  • psychické vyčerpání, vyhoření, chronický únavový syndrom
  • psychosomatické potíže, bolesti, nespavost
  • poruchy příjmu potravy, nadváha, anorexie

Často objednávané programy:
STRES – 6 nocí + 10 hodin péče, za 9.950,- Kč
STRES  STANDARD – 6 nocí + 18 hodin procedur, za 16.150,- Kč
Zvýhodněný pobyt
od 10 nocí, za každý den a 2 procedury 1.450,-

Další příklady programů a cen najdete ZDE
Rozsah péče, výběr procedur a délka pobytu se obvykle upravuje podle potřeb hosta.
Měla by odpovídat délce a intenzitě potíží.

Pro podrobnější informace volejte na +420 777 310 622
Nebo nám napište:

Vaše jméno (nutno vyplnit)

Váš email (nutno vyplnit)

Předmět

Vaše zpráva

Kryoterapie Plus

Kryoterapie je nadstandardní ošetření. Mnoho klientů využívá unikátní možnost aplikovat intenzivní kryoterapii a kombinaci dalších jedinečných metod v rámci pobytového balíčku. Mimořádný efekt má spojení transkraniální magnetické stimulace, harmonizační tónové terapie a audiovizuální stimulace nervového systému.
Kryoterapie rychle a komplexně mobilizuje potenciál lidského organizmu. Je vynikající při chronických potížích psychických i somatických. Podporuje léčení autoimunitních nemocí, boreliózy, únavového syndromu, bolestí.

Kryoterapie rovněž urychluje regeneraci po operacích či úrazech, zkracuje  dobu hojení zhruba o 30%.

Programy mohou být zaměřené na:
– záda, klouby, pohybové ústrojí, bolesti, otoky, rehabilitaci po úrazech, CMP ..
– obezitu, nadváhu, metabolický syndrom, diabetes, anorexii
– autoimunitní potíže – alergie, ekzémy, lupénka, astma, artritida, revma, m. Bechtěrev, RS, Parkinson …
– chronické pproblémy po onemocněních, která způsobují borélie, chlamydie, EB virus, kvasinky (candida albicans) či plísně
– oslabení imunity, časté a chronické záněty, virózy, infekce … .
– lázně, relax v těhotenství
– zvýšení psychické výkonnosti a odolnosti
– relaxaci, wellness, pohodu pro duši

Pro podrobnější informace volejte na +420 777 310 622