Vyčerpání, stres, deprese, psychosomatika.

„.. přijela jsem jako troska. Odjela hvězda.“

Lázně Jablonec se více než 25 let specializují na psychické a psychosomatické potíže, úzkost, stres, únavu, vyčerpání  a deprese. Terapeutické a preventivní programy vede zkušený psycholog.

Využíváme poznatky psychofyziologie a psychorehabilitace, moderní technické prostředky i ověřené metody psychoterapie. Příznivé změny psychiky jsou podporovány komorním prostředím a empatickým přístupem personálu. Péče je individuální, přizpůsobená konkrétním potřebám.

Nečekejte až Vám nebo Vašim bližním bude hůře. Regenerace psychiky probíhá rychleji, je-li potřebná péče poskytnuta preventivně nebo při menším rozsahu potíží.

Blahodárné účinky procedur a pohodového prostředí lze využít i v rámci víkendových či týdenních relaxačních a wellness pobytů.

Krátký pobyt na 2 až 3 dny pomůže jako rychlá intervence.
Týdenní pobyty zahrnují zpravidla 10 až 20 hodin péče.
Komplexní program, obvykle 2 až 3 týdny, je vhodný pro závažnější  akutní i chronické potíže.

Hosté oceňují:

• neformální prostředí s osobní péčí, vlídný personál
  • citlivý přístup terapeutů
  • široký výběr tradičních i moderních procedur
  • malou kapacitu, možnost pečovat o 5 – 10 hostů

K překonání psychických i tělesných potíží využíváme unikátní metody, jejichž efekt se při vzájemné kombinaci násobí. Nejúčinnější jsou harmonizační terapie, audiovizuální a spinální magnetická stimulace, shiatsu, antistresové masáže, bylinné koupele, programování psychiky, kryoterapie, rozšířená možnost spolupráce s psychologem.

Některé z řešených problémů:

• únava, stres, deprese, úzkost
  • psychické vyčerpání, vyhoření, chronický únavový syndrom
  • psychosomatické potíže, bolesti, nespavost
  • poruchy příjmu potravy, nadváha, anorexie
  • problémy s otěhotněním

Často objednávané programy:
STRES
6 nocí + 10 hodin péče, za 9.950,- Kč (samostatný pokoj, snídaně, procedury)
STRES  STANDARD – 6 nocí + 18 hodin procedur, za 16.150,- Kč

Procedury jsou zaměřené na regeneraci nervového systému, fyziologických a imunitních funkcí organizmu.Součástí programu bývají transkraniální magnetická stimulace, ovlivnění psychické aktivity pomocí audiovizuální stimulace (mental fitness), harmonizační terarapie Bodywave. Z klasických procedur pak antistresové masáže, shiatsu, reflexní masáž hlavy, bylinné koupele, lymfatické masáže, uhličité koupele, celotělová kryoterapie, detoxikační medové masáže, konzultace s psychologem, nácvik relaxačních technik atd.

Zvýhodněný pobyt
od 10 nocí + 20 procedur, za  14.500,-

Další příklady programů a cen najdete ZDE
Rozsah péče, výběr procedur a délka pobytu se obvykle upravuje podle konkrétní situace klienta,
doby trvání a intenzity potíží.

Pro podrobnější informace volejte na +420 777 310 622
Nebo nám napište:

Vaše jméno (nutno vyplnit)

Váš email (nutno vyplnit)

Předmět

Vaše zpráva

Kryoterapie Plus

Kryoterapie je nadstandardní ošetření. Mnoho klientů využívá unikátní možnost aplikovat intenzivní kryoterapii a kombinaci dalších jedinečných metod v rámci pobytového balíčku. Mimořádný efekt má spojení transkraniální magnetické stimulace, harmonizační tónové terapie a audiovizuální stimulace nervového systému.
Kryoterapie rychle a komplexně mobilizuje potenciál lidského organizmu, zvyšuje hladinu serotoninu. Je vynikající při potížích psychických i somatických. Podporuje léčení autoimunitních nemocí, boreliózy, únavového syndromu, chronických zánětů a bolestí.

Kryoterapie rovněž urychluje regeneraci po operacích či úrazech, zkracuje  dobu hojení zhruba o 30%.

Programy mohou být zaměřené na:
– záda, klouby, pohybové ústrojí, bolesti, otoky, rehabilitaci po úrazech, CMP ..
– obezitu, nadváhu, metabolický syndrom, diabetes, anorexii
– autoimunitní potíže – alergie, ekzémy, lupénka, astma, artritida, revma, m. Bechtěrev, RS, Parkinson …
– chronické pproblémy po onemocněních, která způsobují borélie, chlamydie, EB virus, kvasinky (candida albicans) či plísně
– oslabení imunity, časté a chronické záněty, virózy, infekce … .
– lázně, relax v těhotenství
– zvýšení psychické výkonnosti a odolnosti
– relaxaci, wellness, pohodu pro duši

Označení „Lurdy pro duši“, které jsme od našich klientů mnohokrát slyšeli, má nepochybně své oprávnění. Opakovaně jsme svědky rychlého zotavení i po hlubokém vyčerpání a velmi obtížných situacích . Terapeutické úspěchy jsou podpořeny i mimořádnou koncentrací pozitivní životní energie.

Pro podrobnější informace volejte na +420 777 310 622

Nebo nám napište:

Vaše jméno (nutno vyplnit)

Váš email (nutno vyplnit)

Předmět

Vaše zpráva