Vyčerpání, stres, deprese, psychosomatika.

„.. přijela jsem jako troska. Odjela hvězda.“

Lázně Jablonec se více než 25 let s úspěchem specializují na psychické a psychosomatické potíže, úzkost, stres, únavu, vyčerpání, burn out syndrom
a deprese. Unikátní terapeutické a preventivní programy vede zkušený psycholog.

Využíváme poznatky psychofyziologie a psychorehabilitace, moderní technické prostředky i ověřené metody psychoterapie. Příznivé změny psychiky jsou podporovány komorním prostředím a empatickým přístupem personálu. Péče je individuální, přizpůsobená konkrétním potřebám klienta.

Nečekejte až Vám nebo Vašim bližním bude hůře. Regenerace psychiky probíhá rychleji, je-li péče poskytnuta včas, preventivně nebo při menším rozsahu potíží.

Blahodárné účinky procedur a pohodového prostředí lze využít i v rámci víkendových či týdenních relaxačních a wellness pobytů.

Pobyt na 2 až 3 dny s konzultací psychologa prospěje jako rychlá pomoc.
Týdenní pobyty s péčí v rozsahu 10 až 20 hodin péče jsou základem pro restart psychiky.
Komplexní program, obvykle 2 až 3 týdny, je vhodný pro závažnější  akutní i dlouhodobé problémy.

Hosté oceňují:

• neformální prostředí s osobní péčí, vlídný personál
  • citlivý přístup terapeutů
  • široký výběr tradičních i moderních procedur
  • malou kapacitu, možnost pečovat o 5 – 10 hostů

K překonání psychických a psychosomatických potíží využíváme unikátní metody, jejichž efekt se při vzájemné kombinaci násobí. Nejúčinnější jsou harmonizační terapie, audiovizuální stimulace, kraniospinální magnetická terapie, shiatsu, antistresové masáže, bylinné koupele, programování psychiky, kryoterapie, rozšířená možnost spolupráce s psychologem.

Nejčastější problémy:

• únava, stres, deprese, úzkost
  • vyhoření – burn out
  • psychické vyčerpání, chronický únavový syndrom
  • psychosomatika, bolesti, nespavost
  • poruchy příjmu potravy, nadváha, anorexie
  • problémy s otěhotněním

Příklady pobytů na podporu psychiky:
Základní pobyt
6 nocí + 10 hodin péče, za 9.950,- Kč (samostatný pokoj, snídaně, procedury). Každá další noc se stejným rozsahem terapie: 1.700,- Kč.

Pobyt  STANDARD
6 nocí + 18 hodin procedur, za 16.150,- Kč. Každá další noc stojí 2.700,- Kč.

První pomoc
2 noci, 4 hodiny procedur včetně konzultace psychologa, za 3.900,- Kč.

Procedury jsou zaměřené na regeneraci nervového systému a psychofyziologických funkcí. Součástí programu bývají transkraniální magnetická stimulace, ovlivnění psychické aktivity pomocí audiovizuální stimulace (mental fitness), harmonizační terarapie Bodywave. Z klasických procedur pak antistresové masáže, shiatsu, reflexní masáž hlavy, bylinné koupele, lymfatické masáže, uhličité koupele, celotělová kryoterapie, detoxikační medové masáže, konzultace s psychologem, nácvik relaxačních technik atd.

Více informací o principech terapie: stres-psychofyziologie

Další příklady programů a cen najdete ZDE

Rozsah péče, výběr procedur a délka pobytu se obvykle upravuje podle konkrétní situace klienta, doby trvání a intenzity potíží. Cena je upřesněna na konci pobytu, podle skutečně vyčerpaných služeb.

Pro podrobnější informace volejte na 777 310 622 pošlete e-mail
Nebo nám napište:

Vaše jméno (nutno vyplnit)

Váš email (nutno vyplnit)

Předmět

Vaše zpráva

Kryoterapie Plus

Kryoterapie je nadstandardní ošetření. Mnoho klientů využívá unikátní možnost aplikovat intenzivní kryoterapii a kombinaci dalších jedinečných metod v rámci pobytového balíčku. Mimořádný efekt má spojení transkraniální magnetické stimulace, harmonizační tónové terapie a audiovizuální stimulace nervového systému.
Kryoterapie rychle a komplexně mobilizuje potenciál lidského organizmu, zvyšuje hladinu serotoninu. Je vynikající při potížích psychických i somatických. Podporuje léčení autoimunitních nemocí, boreliózy, únavového syndromu, chronických zánětů a bolestí.

Kryoterapie rovněž urychluje regeneraci po operacích či úrazech, zkracuje  dobu hojení zhruba o 30%.

Kryo programy mohou být zaměřené na:
– záda, klouby, pohybové ústrojí, bolesti, otoky, rehabilitaci po úrazech,
– obezitu, nadváhu, metabolický syndrom, diabetes, anorexii
– autoimunitní potíže – alergie, ekzémy, lupénka, astma, artritida, revma,
m. Bechtěrev, RS, Parkinson …
– chronické pproblémy po onemocněních, která způsobují borélie,     chlamydie, EB virus, kvasinky (candida albicans) či plísně
– oslabení imunity, časté a chronické záněty, virózy, infekce … .
– lázně, relax v těhotenství
– zvýšení psychické výkonnosti a odolnosti
– relaxaci, wellness, pohodu pro duši

Označení „Lurdy pro duši“, které jsme od našich klientů mnohokrát slyšeli, má nepochybně své oprávnění. Opakovaně jsme svědky rychlého zotavení i po hlubokém vyčerpání a velmi obtížných situacích . Terapeutické úspěchy jsou podpořeny i mimořádnou koncentrací pozitivní životní energie.

Pro podrobnější informace volejte na 777 310 622 pošlete e-mail

Nebo nám napište:

Vaše jméno (nutno vyplnit)

Váš email (nutno vyplnit)

Předmět

Vaše zpráva